Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 6 juli 2013

Idag: Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. Del 52! Simon & Erik i San Francisco!



Idag fyller min podcast ett år. Jag fattade inte att det var avsnitt #52 när jag väl spelade in, men jag "festade till det" i alla fall.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. Har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Länken nedan är också ett alternativ.

http://www.eufoni.se/as/pod/arkivsamtal_52.mp3

Om ingen av förslagen ovan funkar för just dig, får du ladda ner iTunes till din dator.



Veckans gäst är journalisten Erik Augustin Palm. Jag lärde känna honom i Tokyo (han har varit med i podden några gånger tidigare) men nu bor han i San Francisco där avsnitt 52 av Arkiv Samtal utspelar sig. På bilden sitter han i Dolores Park.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar