Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 15 oktober 2012

Nya godisförpackningar

Det var 2004 jag började samla på godisförpackningar på allvar. 2005 var jag i Japan för första gången. Då gick jag "apeshit bananas" och köpte "the whole shebang and full monty". Jag kom hem med en resväska full med godis i obrutna originalförpackningar.

Detta är min tredje gång i Tokyo. Nu samlar jag lite mer kontrollerat. Jag har redan det mesta jag vill ha, och de tvångsmässigt anala komplettistkänslorna har mattats av något.

Hittill har jag bara köpt två enheter.


1. Inget aning om vad det här är, men det var det mest upphetsande jag sett på länge.


2. Milky, med brun bakgrund. Har denna i rött sen innan (som jag plagierade till "Lura mig!"-omslaget), men denna version är nog strået vassare.



2 kommentarer:

  1. Den röda liknar Power Rangers lite.

    SvaraRadera
  2. Ja.Saknar diskussioner om förpackningar,olika loggor och allt därimellan Viktigt!

    SvaraRadera