Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 25 oktober 2012

Mina seriefigurer = realistiska?

För några dagar sen besökte jag Arts Initiative Tokyo's kontor och innan jag gick började en som jobbar där att småskratta.
"You look so much like your own manga character!" sa hon.
Själv har jag alltid känt att jag inte är speciellt lik mitt seriealterego.

I förrgår tog jag några drinkar med ett gäng nya japanska kompisar och de ville se något jag tecknat. Jag föreslog att de skulle bildgoogla "The 120 Days of Simon" på sina smarta telefoner.
"Oh! That looks just like me!", sa Ayana Inoue.
Hon hade fått upp ett porträtt jag gjort av serietecknaren Mats Jonsson.


1 kommentar:

  1. Det är den grå skäggtubb-skuggan som gör det tror jag!

    SvaraRadera