Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 20 oktober 2012

Idag: Arkiv Samtal del 15! Jag pratar ännu en gång med tre journalister om Japan

Nu kommer avsnitt femton av min podcast Arkiv Samtal.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. Har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Om ingen av förslagen ovan funkar för just dig, får du ladda ner iTunes till din dator. Om du inte vill ladda ner detta program, får du hitta en lösning på egen hand. Fråga inte mig.


Panel Tokyo är på plats igen, precis som förra veckan. Nu blir det "mer av det goda" så att säga. Vi snackar om populärkultur. Garbage Pail Kids, Hello Kitty och Miffy. Vi snackar om alkohol. Jag snöar som vanligt in på kiss, bajs snusk och mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar