Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 1 oktober 2012

Bokmässan / Sista dagen i Sverige


Nu är jag hemma från Bokmässan i Göteborg. Här kommer några lösa minnen från årets mässa:

* Jag drack öl på Egmonts mingel i hotellbaren på Scandic Opalen. Jag pratade med en av skaparna till Sagan om Sune. I baren såg jag Invgar Carlsson. Minnen från 80-talet.

* Jag åt panerad ost på Gyllene Prag.

* Mina föredrag och signeringar gick bra. En hel del kö ibland.

* Jag fotograferades med Bamse.

* Jag gick på Galagofesten och Världens Ende-festen.

* Bromander frågade om vi skulle ta en "stöl" i mässhallen. Jag sa "ja".

* Jag köpte "Från Superangst till Seriestaden" av Gunnar Krantz, "Varför håller man på?" av Fredrik Sjöberg, "Är det här ett skämt?" av Hugleikur Dagsson och två fansin från elever på Serieskolan i Malmö. Jag bytte till mig boken "Jag bombade : scener ur ett ståuppliv" av Aron Flam.

Imorgon åker jag till Japan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar