Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 19 april 2012

När jag förlorade oskulden

Igår blev jag intervjuad av tidningen "Mitt i Södermalm". Reportern sa att "den enda gången du ser riktigt glad ut i boken är när du förlorat oskulden. Det verkar ha varit en big issue".

Det är bilförsäljaren inom mig som skriver just nu. Jag vet att detta ämne väcker nyfikenhet. Själv slukade jag glupskt Jeffrey Brown's "Unlikely" efter att ha läst säljtexten "how I lost my virginity" på omslaget.

Kontentan: Köp min nya bok "Död kompis" för 119:- inkl. frakt genom att klicka här och läs om när jag förlorade oskulden.

Försökte hitta ett bra foto på mig från den här tiden. Det fick bli denna bild där jag just smort in ansiktet med diskmedel. Calle Thörn har tagit fotot som tidigare publicerats i fansinet "Ukraina #5".

5 kommentarer:

  1. Ett sånt diskställ har jag.

    SvaraRadera
  2. Är du fixerad vid diskställ? Då tror jag att jag vet vem du är.

    SvaraRadera
  3. ovanstående kommentarer gjorde början på min fartfyllda torsdagskväll lite, lite bättre.

    SvaraRadera
  4. Ja, lite kanske. Ska vi byta nummer?

    SvaraRadera