Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 14 april 2012

Ikväll: Rappa i Uppsala. Idag: Köp min bok!

Ikväll styr jag min kosa till Uppsala och rappar på TUPPs efterfest. Läs mer om det här.

Imorgon (edit: idag) kan man köpa min bok. Jag är uppspelt över detta. Sjukt glad över att vänner och journalister som läst förhandsexen varit så positiva.

En annan underbar grej är att jag har fått grönt ljus för boken av mitt amerikanska förlag. Den är planerad att utkomma på den internationella seriemarknaden sent nästa år. Vad tycker ni att den ska heta? "Dead Friend"?


Nedräkningen tills man kan köpa min nya bok på nätet är i full gång. Nu är det bara... 1 dag kvar.
Klicka här för att bevaka på Bokus!

5 kommentarer:

  1. http://medias.unifrance.org/medias/194/152/39106/format_web/dead-buddy.jpg

    SvaraRadera
  2. Hur har det gått? Har den sålt i många exemplar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har gått mycket bra. Den har har sålt i många exemplar.

      Radera