Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 5 april 2012

Jag ska rappa på en tupp

Den 14:e april ska jag rappa i Uppsala. Jag kommer att vara på plats tillsammans med discjockeysarna Maja Aperö-Lindh och Johanna Beckman. Det är på dansfestivalen Tupps efterfest och platsen är Uppsala Stadsteater. Jag kör lite låtar lite då och då mellan 22:30 0ch 02:30. Kom dit, det kommer bli lattjo!

Läs mer om TUPP här.

...och du! Vi ses på TUPP 2012.


Nu börjar nedräkningen tills man kan beställa min bok på nätet: 10 dagar kvar
Klicka här för att förhandsboka på Bokus!

2 kommentarer:

  1. Vad är bäst för dig om jag förhandsbokar där eller köper den på spx?

    SvaraRadera
  2. Det är nog bäst om du förhandsbokar. Ekonomiskt sett spelar det ingen roll, men jag kanske får en kick av att ligga högt på nätbokhandlarnas försäljningslistor. Du kan ju komma förbi med ditt köpta ex och få det signerat på SPX. Då kan du ju säga vad du tyckte om den också.

    SvaraRadera