Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 24 mars 2012

Pennan som försvann del 2

Nu är det dags för den andra delen i mitt hittills mest avskydda blogginlägg som ni hittar här: Pennan som försvann del 1
Detta inlägg fick anonyma näthatare att skriva kommentarer som "Simon vad är detta? försöker du få oss att sluta läsa din blogg?"

Igår låg pennan där på mitt bord plötsligt. Pennan som försvann. Jag har ingen aning om hur den kom dit igen. Jag har bara ett ord att säga om allt det här: "Mystiskt".

3 kommentarer:

  1. äntligen, jag mår mycket bättre nu när jag vet att din penna är tillbaka.

    SvaraRadera
  2. Haha! Okej jag överreagerade. Hade varit en trend just då bara "Simme tappar pennor, dricker pepsi, köper tandkräm, äter lunch, sover och ibland tar en dusch".
    Kul att pennan kom tillbaka, kanske du skulle utfästa en belöning för den som löser mysteriet.
    Jag älskar när du skriver om andra serietecknare, musiker, godis, ditt ego osv. Har fått många bra tips så fortsätt trots allt näthat ;)

    SvaraRadera