Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 29 mars 2012

Jag har blivit hyllad som musiker

"Eight Days a Week" har satt ihop en lista med 20 spår där jag medverkar. "Vi röker ganja" och "Argentina" är i och för sig solonummer av Calle Thörn, men jag fnissar i alla fall i bakgrunden på den sistnämnda låten.

Jag blir kallad "husgud" och det står att mitt "register är väldigt brett – från politik och samhällskritik via kärlek till droger och humor, mycket humor."

Härligt att läsa, tycker jag.

...och länken? Eight Days a Weak.

4 kommentarer:

  1. Argentina är riktigt vacker

    SvaraRadera
  2. Blir allt mer sugen på att skriva ett hyllningsinlägg bara för att.

    SvaraRadera
  3. Hej Simon! Jag undrar om det går att kolla på ditt program på ZTV? Går det att ladda ner, har du koll? kram skumbanan. Ps jag har ingen teve

    SvaraRadera
  4. Det går inte att ladda ner, vad jag vet.

    SvaraRadera