Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

söndag 13 oktober 2013

Hjälp mig att hitta en film av Larry David!



Larry David kan vara min största idol. Jag såg nyligen filmen "Clear History" som kom för några månader sen, där Larry har skrivit manus och spelar huvudrollen. Inte det bästa han har gjort, men klart sevärd. Mycket bättre än hans förra långfilm "Sour Grapes" som inte var bra alls. När jag kollar upp vilka andra filmer han skrivit ser jag att han var med och skrev Tv-filmen "Norman's Corner" från 1987. Hittar den varken på TPB eller på Youtube. Någon som vet hur man får tag på den?

2 kommentarer:

  1. Min far har den VHS-bandad. Om du har en VHS-spelare kanske du är intresserad?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bra, Emil. Jag är mycket intresserad. Kontakta mig på Facebook, det är nog lättast.

      Radera