Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 10 oktober 2013

Det fulaste jag sett i hela mitt liv

Hittade en penna i en skrivbordslåda som jag inte sett på ett tag. Jag har ett eget företag som heter Simon G. Någon glad entreprenör därute skickade en penna till mig med mitt företagsnamn på, i hopp om att jag skulle beställa fler pennor från samma ställe. Det hade jag ingen lust med. Det är förmodligen den fulaste pennan jag sett i hela mitt liv.





Det vidriga formspråket och det usla genomförandet får mig att vilja gråta av två anledningar. Dels av ren avsmak, men också på grund att jag tycker synd om den hoppfulle företagaren. Hur kunde allting gå så fel?

18 kommentarer:

  1. Fräsch penna, är det din företagspenna?

    SvaraRadera
  2. Schysst penna, hur får man tag i en sådan?

    SvaraRadera
  3. ITT Folk som inte orkar läsa 9 rader text.

    SvaraRadera
  4. Den där pennan, kan man beställa den nånstans?

    SvaraRadera
  5. Jag skulle kunna tänka mig att köpa en sån där penna. Kan man beställa dom genom dig?

    SvaraRadera
  6. Om någonting är så smaklöst att Far & Son inte vill ha det, då måste jag ha det. Hit med pennorna!!!

    SvaraRadera
  7. SVIN SNYGG, kanske det snyggaste jag någonsin sett...

    SvaraRadera
  8. Är det en dån där Ballograf eller?

    SvaraRadera
  9. Vad är det för stiftstorlek? Sjukt läcker ju.

    SvaraRadera
  10. Du har ju ingen smak! Den va asnice!

    SvaraRadera
  11. vad heter företaget förresten? om man vill beställa tröjor i samma stuk

    SvaraRadera
  12. Funderar starkt på att köpa copyrighten på den där!

    SvaraRadera
  13. Ganska snygg penna, var kan man beställa den?

    SvaraRadera
  14. Den var riktigt fulsnygg. Kanske man ska starta några företag så man får ett gäng pennor.

    SvaraRadera