Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

fredag 2 augusti 2013

Jag skämtar på båt i kväll och spelar skivor på klubb i natt



Ikväll och imorgon kväll kör jag standup i Stockholm på Love Comedy i Stockholm.

"Ikväll kl.20.00 är ni välkomna till M/S Prinsessan Estelle (nedanför slottet) På scen ser ni stuntmannen Johan Ranner FCZ legenden Tore Kullgren och hip-hop stjärnan Simon Gärdenfors samt en överaskning (ledtråd: Hen har vunnit pris på Svenska Standupgalan).
Själv kommer jag hålla mitt "Pride-tal" så boka din plats asap!
http://www.ticnet.se/artist/love-comedy-biljetter/926219"

Inatt spelar jag också skivor på Klubb Vardagsrummet Klubb Vardagsrummet på Ingmar Bergmans gata 2 i Stockholm.

"På fredag får vi efterlängtat besök av serietecknaren, podprataren (Arkiv Samtal), rapstjärnan (Far & Son) och... flickidolen Simon Gärdenfors!
Han kommer enligt egen utsago spela "ny och kommersiell hiphop och R&B. Obs, ej ironi".

Tidigare på kvällen, mellan 22-00 firar vi Elias Ericsons serieromandebut: boken Åror, som släpps i dagarna på Galago förlag. Elias med vänner spelar skivor!
Läs mer om boken här: http://www.galago.se/forfattare/elias-ericson/aror

Prata med arrangörer och dj:s för lista.
100 kr i dörren

20 år"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar