Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 2 augusti 2013

Jag skämtar på båt i kväll och spelar skivor på klubb i natt



Ikväll och imorgon kväll kör jag standup i Stockholm på Love Comedy i Stockholm.

"Ikväll kl.20.00 är ni välkomna till M/S Prinsessan Estelle (nedanför slottet) På scen ser ni stuntmannen Johan Ranner FCZ legenden Tore Kullgren och hip-hop stjärnan Simon Gärdenfors samt en överaskning (ledtråd: Hen har vunnit pris på Svenska Standupgalan).
Själv kommer jag hålla mitt "Pride-tal" så boka din plats asap!
http://www.ticnet.se/artist/love-comedy-biljetter/926219"

Inatt spelar jag också skivor på Klubb Vardagsrummet Klubb Vardagsrummet på Ingmar Bergmans gata 2 i Stockholm.

"På fredag får vi efterlängtat besök av serietecknaren, podprataren (Arkiv Samtal), rapstjärnan (Far & Son) och... flickidolen Simon Gärdenfors!
Han kommer enligt egen utsago spela "ny och kommersiell hiphop och R&B. Obs, ej ironi".

Tidigare på kvällen, mellan 22-00 firar vi Elias Ericsons serieromandebut: boken Åror, som släpps i dagarna på Galago förlag. Elias med vänner spelar skivor!
Läs mer om boken här: http://www.galago.se/forfattare/elias-ericson/aror

Prata med arrangörer och dj:s för lista.
100 kr i dörren

20 år"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar