Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 31 augusti 2013

Idag: Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. Del 60! Casandra Cornelio gästar!

Nu kommer avsnitt 60 av min podcast Arkiv Samtal.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. Har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Länken nedan är också ett alternativ.

http://www.eufoni.se/as/pod/arkivsamtal_60.mp3



Imorgon ska vi spela in en ny podcast här i Tokyo. Jag har dock bunkrat upp med några svensktillverkade poddar, för att allt ska flyta smidigt. Veckans gäst är min gamla kompis Casandra Cornelio. Hon håller upp drycken som kallas "En frisk fläkt"... men vänta. Detta är ingen "spoiler". Valde hon denna dryck, eller valde hon någonting annat? Nederst är en bild på tatueringen vi pratar om i programmet.

1 kommentar:

  1. Jag känner en kille som har en skitful Scooby Doo-tatuering på armen.

    Den du.

    SvaraRadera