Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 14 augusti 2013

Jag har varit besviken på de flesta råtthål jag sett



Jag hade gärna velat att rått/mus-hål skulle se ut som i Tom & Jerry även i verkligheten. Jag har sett några i hus på landsbygden, men de har alltid gjort mig besviken. Slarviga hål utan den klassiska bågformen med skarpa kanter. Igår såg jag dock ett hål nära min tvättstuga som fick mig att börja tro på verklighetens råtthål igen.

1 kommentar:

  1. Är inte en annan tung verklighetsbesvikelse hur sällan folk halkar på bananskal? Ingen jag känner har någonsin råkat ut för det och då har jag verkligen frågat runt i passande och opassande sammanhang. Halka på over-head blad verkar vara klart vanligare, något som mig veterligen aldrig nått serievärlden.

    SvaraRadera