Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 10 november 2011

Jag är fixerad vid småsaker

Jag är väldigt petig med detaljer och fixerad vid småsaker. Större saker som miljö, politik och att mänskligheten ska existera i tusentals år till, har jag väldigt svårt att känna några starkare känslor inför. Ibland vill jag låtsas att jag bryr mig mer om saker som folk i allmänhet verkar tycka är viktigt. För att passa in.

4 kommentarer:

  1. Har för mig att jag har läst här på bloggen att du är "mer vänster än något av partierna i riksdagen" när du blev nämd på någon borgares blogg. Så lite intresserad av politik borde du väl vara? :-)

    SvaraRadera
  2. Fast en åsikt eller ställningstagande behöver ju inte nödvändigtvis vara kopplat till ett intresse, t.ex. tycker jag att folk som knullar djur och barn är dumma och handlar felaktigt, men jag är inte intresserad av dem.

    SvaraRadera
  3. Äh, kan man få djuret/ungen att tycka att det är nice så tycker jag det är fritt fram.

    SvaraRadera
  4. Jag har åsikter, men tycker oftast att det är tråkigt att diskutera politik.

    SvaraRadera