Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 12 november 2011

Jag åker tåg

Detta har hänt: Jag har läst en hög med dagens och gårdagens dagstidningar (DN & SvD). Efter det tog jag en tupplur som avbröts två gånger av Tant 1 som satt bredvid mig. Hon skulle köpa kaffe, sen kom hon tillbaks. Tant 2 lyckades låsa in sig själv på toaletten framför mig, fick panik, ryckte och slet i dörren i ett par minuter tills hon fick upp den. Jag misstänker att hon låste båda låsen först och sen glömde att låsa upp båda. Väl ute från "dass" informerade hon oss om att det inte gick att spola heller. Jag köpte en macka med "salladsost" och olivtapenade och sköljde ner den med en burk Pepsi Max. Sen köpte jag en internetkupong för en halvtimme. Halva priset på helger: 19 kronor.

2 kommentarer:

  1. Hej Simon. Jeg ville bare lægge en hilsen her på din blog. Jeg har lige opdaget din musik, og sidder og hører "At Leve Med Skammen" på repeat. Vildt fed skive!!

    Håber du kommer til København og spiller på et tidspunkt.

    hilsner fra KBH.

    SvaraRadera