Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 16 mars 2013

Nytt avsnitt: Arkiv Samtal del 36! Arman, Chrille Brun och Mr Cool gästar.

Nu kommer avsnitt 36 av min podcast Arkiv Samtal.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. Har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Länken nedan är också ett alternativ.

http://www.eufoni.se/as/pod/arkivsamtal_36.mp3

Om ingen av förslagen ovan funkar för just dig, får du ladda ner iTunes till din dator.



Här ser ni Chrille och Arman i Antons lägenhet. Vi pratar om att spela död, om prostitution och om bokstavsdiagnoser.

Jag vill passa på att tacka André Axell som tolkade Sandro Müntzings klassiska Arkiv Samtal-vinjett i en aukustisk version. Jag har klippt in den sist i programmet. Mycket vackert!

1 kommentar: