Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 27 mars 2013

Köp rolig humor



Ni som följer mig på Facebook, Twitter eller Istagram har säkert märkt att jag lagt upp hinkvis med skämtteckningar den senaste månaden. Alla bilderna kommer från min bok Nybuskis. En tredjedel av skämten ligger alltså uppe på Internet nu. Vill du läsa resten och äga boken eller ge bort den i present, kan du beställa den för 43:- inkl. frakt på Bokus.com eller någon annan nätbokhandel.

Mycket i boken är gjort i samarbete med David Liljemark. Han spökskrev manus, skissade bilder och funkade som bollplank när vi satt och kläckte skämt till Nybuskis-boken. Ni som äger den kan kolla upp vad han har gjort.

Bollplankeri, manus och skisser; sid 9 (m), 10 (bp?), 11 (m/bp), 28 (bp, s), 30 (bp/m, s), 32 (m, s), 52 (m), 56 (m), 60 (bp, s?), 65 (m, s), 69 (bp, s), 78 (bp), 79 (m), 82 (bp), 88 (m), 99 (bp, s), 108 (bp), 109 (bp), 110 (m).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar