Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 4 mars 2013

Jag: trendspanare

För ett halvår sen skrev jag ett blogginlägg med rubriken "Nästa stora mattrend: Kejsarflugsvamp". Läs inlägget här!

Idag såg jag att en av mina bloggläsare skrivit "Du verkar onekligen ha blivit sanspådd i din profetia, svampen i fråga serveras nu tydligen på Sveriges bästa restaurang."

Restaurangen som plockat upp kejsarflugsvampen är Frantzén/Lindeberg. 2010 tilldelades den som en av fyra restauranger i Norden två stjärnor i i Michelinguiden.

Här skriver bloggen GourMa om rätten med kejsarflugsvampen. Att ta kort på mat med blixt ger lite samma effekt som kombinationen mat/VHS-kamera.

2 kommentarer:

  1. Roligt att du uppmärksammat detta!

    Bilden är tyvärr inte 100-procentig, men är faktiskt tagen utan blixt :-)

    SvaraRadera