Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

söndag 17 mars 2013

Jag pratar i Lund imorgon. Alla är välkomna!



Klicka för större info!

Nu är jag i Lund och imorgon ska jag prata om serier här. Kom och kolla! Daniela Wilks är också gäst och jag gillar hennes serier väldigt mycket. Det kommer att bli skoj.

2013-03-18 Må Föredrag: Litterär afton om den grafiska romanen
Tid, plats 19:00 - 21:00, SOL-centrums foajé

Simon Gärdenfors, Serietecknare, författare till bl.a Död kompis (2012) och Daniela Wilks, Serietecknare, författare till bl.a Banglatown (2011)

i samtal med Nina Ernst, Doktorand i litteraturvetenskap vid SOL-centrum

Inträde: 40 kr eller medlemskap i LLS 2013, Studenter: 20 kr

Länk till Språk- och litteraturcentrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar