Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 19 november 2012

Nytt avsnitt: Arkiv Samtal del 19! Ett av de roligaste avsnitten någonsin?

Nu kommer avsnitt nitton av min podcast Arkiv Samtal.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. Har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Om ingen av förslagen ovan funkar för just dig, får du ladda ner iTunes till din dator.



Foto: Maria Grudemo El Hayek

Vi sitter utomhus i Tokyo och spelar in. Jag, Maria och Said. När jag klippte detta avsnitt skrattade jag väldigt mycket. Kanske mer än jag gjort när jag klippt tidigare avsnitt. Jag känner att detta samtal har väldigt höga toppar, men också en del dalar. Ni får stå ut med en del sega minuter för att uppleva ett gäng guldkorn. Skrattgaranti i vilket fall som helst.

5 kommentarer:

  1. Jag skrattade inte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skrattgaranti=Man får pengarna tillbaks om man inte skrattar.

      Radera
  2. SIMME!.. i din Arkiv Samtal logga där du är på bild så har du en jävligt snygg keps!.. Vart hittar man schyssta huvudbonader på nätet? tips?.. var har du köpt din?... må gott!..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte. Jag har köpt mina kepsar i vanliga affärer. Mest i Amerika, men även i Japan.

      Radera