Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 3 november 2012

Idag: Arkiv Samtal del 17! Jag pratar med Maria Grudemo El Hayek om Beverly Hills 90210, Goda grannar, Storstad, Degrassi High och ost som ser ut som barnpenisar.

Nu kommer avsnitt sjutton av min podcast Arkiv Samtal.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. Har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Om ingen av förslagen ovan funkar för just dig, får du ladda ner iTunes till din dator. Om du inte vill ladda ner detta program, får du hitta en lösning på egen hand. Fråga inte mig.


Veckans gäst är Maria Grudemo El Hayek. Vi pratar ganska länge om den blonde antagonisten i Karate Kid. Han fick "tranan" i ansiket... den och vad mer?

3 kommentarer:

  1. Jag är kär i din tjej!

    SvaraRadera
  2. Hon har ett väldigt charmigt skratt. Vill poängtera att jag tänkte på det innan hon själv nämde sitt skratt i podcasten. /Peter

    SvaraRadera
  3. Maria är gäst även i Arkiv Samtal #7 om ni missat det.

    SvaraRadera