Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 12 maj 2011

Min sommar

I slutet på nästa vecka åker jag till Bologna med min mamma och handplockade personer ur hennes närhet (hon har just fyllt 60). Jag är borta en vecka. En vecka efter hemkomsten till Sverige ska jag uppträda och delta i Lång-Kalles sommarkollo. Veckan efter det tar min kusin studenten i Örebro. Veckan därpå åker jag och Frej till Crack-festivalen utanför Rom och uppträder. Efter detta har jag en "lucka" på en månad, sen ska jag försöka ta mig till Comic-Con i San Diego. En vecka efter hemkomst uppträder jag på en festival i Haninge, sen är industrisemestern slut. Då ska jag sitta vid ritbordet och svettas tills min serieroman är klar. Tack för mig, jag heter Simon Gärdenfors.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar