Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 23 maj 2011

Bondfångar-looken

Idag var vi på en marknad och jag testade lite huvudbonader. Jag provade en vit hatt, och tänkte först inte köpa den. Min mamma kom fram och sa upprört: "Simon, den hatten kan du inte ha. Du ser ut som en sån där som... lurar turister." Det fick mig självklart att slänga upp 9 euro på disken och gå runt med hatten hela dagen. "Nä, Simon... du ser ut som en gigolo!" kläckte hon ur sig på väg till bilen. Någonstans borde hon väl ändå förstå att det är den stilen jag eftersträvar. När hon sett Panik-videon, sa hon "Usch... du ser ut som en... spansk man som... säljer kvinnor." Jag mös. Senare hittade jag detta bland Youtube-kommentarerna:

"The second guy to rap looks like he might hit on my 13 year old sister, then try to sell me tickets to a concert that happened a week ago, and then, disappointed, go back to operating the tilt-o-whirl"

Jag känner att jag lyckats med min look.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar