Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 1 februari 2014

Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. Del 82! The Little Jinder är tillbaks!

Nu kommer avsnitt 82 av min podcast Arkiv Samtal.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. Har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Länken nedan är också ett alternativ.

http://www.eufoni.se/as/pod/arkivsamtal_82.mp3



Jag och Josefine Jinder pratar om hennes nya låt "Ful och tråkig tjej", Claes Holmström, Stureby, Ulf Stark, Alf Woxnerud, Hubba Bubba-serierna, Bubble Bobble, C64, Galago, Egmont, att vara påflugen, Simons goda hjärta, Markus Krunegård, godisshots, Kambodja, att vara kåt på släkten, att Altavista ordet "häst", hemsidor, "Nicey" och Risprinsessan.

4 kommentarer:

  1. Risprinsessan-bloggen verkar borta! :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hittade inte heller den.

      Radera
    2. Otippat att alla pojkar letat efter den.

      Radera
  2. Jag har i 15-20 år haft en tom Pommery Fräs-flaska i min gamla garderob hemma hos mamma och pappa! Jag tror inte att jag lyckades rensa bort den när jag var där och städade för någon månad sedan.

    SvaraRadera