Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 28 februari 2014

I even got the underground shit that you did with John Gallant

Måste bara skriva lite mer om Seth inför hans kommande Sverigebesök.



Jag har en samling av Seth-böcker och äger givetvis även bilderboken "Bannock Beans and Black Tea: Memories of a Prince Edward Island Childhood in the Great Depression" han gjorde med sin far, John Gallant.



En spännande grej hände på en flygplats i Hongkong för ganska exakt två år sen. Jag bytte plan och vid incheckningen fick jag se några asiater som rullade några paket som var märkta med adressen till en John Gallant i Alberta i Kanada. Jag tog mitt livs första paparazzifoto. Var det verkligen paket som skulle till Seth's pappa? Vad var det i lådorna? Många frågor hopade sig. Kanske får jag svaren på seriemässan i april.

2 kommentarer:

  1. Inte sannolikt att det ar samma snubbe. Seths farsa ska tydligen fortfarande bo pa PEI, vilket ar langt ifran Edmonton, Alberta. Men du kan ringa och fraga ifall det ar Seths farsa som ar IT-entreprenoren och registrerad agare till sidan 4morecash.biz: http://who.is/whois/4morecash.biz/

    SvaraRadera