Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 26 september 2013

Jag åker till bokmässan nu

Nu hoppar jag på tåget till Göteborg om en timme

Ikväll går jag på Galago-festen på Pustervik.

Imorgon (Fredagen den 27:e september) spelar jag in en podcast på Digitala torget inne på mässan. Kl. 15:00-16:00 är det och serie/skämt-tecknaren Nina Hemmingsson är veckans gäst i Arkiv Samtal. Kom i god tid, då sittplatserna för publiken är ytterst begränsade.



Klockan 18:00-19:00 samma dag signerar jag böcker i Galagos monter (A01:40) tillsammans med David Liljemark.

På söndagen (den 29:e september) deltar jag i ett seminarium i ABF-montern (B09:19) och pratar om andras serier kl. 14:00-14:30.

Synes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar