Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 7 september 2013

Idag: Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. Del 61! Jörgen Lötgård gästar!

Nu kommer avsnitt 61 av min podcast Arkiv Samtal.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. Har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Länken nedan är också ett alternativ.

http://www.eufoni.se/as/pod/arkivsamtal_61.mp3



Veckans gäst är Jörgen Lötgård. Han "är en svensk radioprofil och komiker" enligt Wikipedia. Vi pratar en del om hans Wikipedia-sida och apropå det skickade han en rättelse via sms: "Slog mig just vad för hiphopprojekt du pratade om när jag gästade AS. Gammal sketch. Sändes på P3 och i nåt barnprogram tror jag. Vårt försök till svensk West Coast typ 2001..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar