Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 5 juni 2013

Supa med Adventure Time

Igår drack jag margaritas med Shannon och hennes tecknande kompisar, bland annat en som jobbar med Adventure Time. För två år sen såg jag Adventure Time för första gången.



TORSDAGEN DEN 21:E JULI 2011

"Väl framme i San Diego, gick vi omkring lite i stan och halkade in på en pizzeria där det var ett slags "event" för en annan Cartoon Network-teveserie: Adventure Time. Ganska kul, och så fick man gratis pizza och ett litet gosedjur också: Jake the dog (bilden). Gissar att denne lille gynnare blir riktigt poppis snart."

Jag har fortfarande inte sett ett helt avsnitt, så jag vet inte om jag gillar det. Det verkar ha blivit riktigt populärt i alla fall, speciellt i staterna.

3 kommentarer:

  1. Supa med adventure time lät som att ni ägnade er den dryckeslek som skapats av fans som jag varmt kan rekommendera om man inte vill förstå nånting av vad som händer.

    SvaraRadera
  2. är 13 år och älskar adventure time har kollat på det i 2-3 år nu

    SvaraRadera