Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 18 maj 2013

Idag: Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. Del 45! Sara Teleman gästar!

Nu kommer avsnitt 45 av min podcast Arkiv Samtal.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. Har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Länken nedan är också ett alternativ.

http://www.eufoni.se/as/pod/arkivsamtal_45.mp3

Om ingen av förslagen ovan funkar för just dig, får du ladda ner iTunes till din dator.



Veckans gäst är Sara Teleman. Hon är tecknare och håller dessutom på med en bok om illustrationshistoria i Sverige. Vi snackar om de bästa tecknarna i Skandinavien genom tiderna.

Bland annat...



Ingrid Vang Nyman.



Einar Nerman



Bengt Janus Nielsen



Dan Jonsson



Olle Eksell

3 kommentarer:

  1. Och Jane Bark! Men vi pratade verkligen 50- och 60-tal. Hade vi pratat 90-tal eller nu hade det blivit helt andra namn.
    /Sara

    SvaraRadera
  2. Jag: Vad ful jag är på bilden!
    Barbro: Du är alltid ful på bild.

    SvaraRadera
  3. Det här avsnittet fick mig att tänka på de två finska journalister/studentskor som med flit bajsade på sig på en långfärdsbuss för att kunna skriva ett "reportage" om det ...

    http://www.thefrisky.com/2013-02-05/two-finnish-journalists-poop-their-pants-on-a-bus-write-about-the-experience/

    Själv tyckte jag att det var väldigt äckligt och de blev nog Finlands mest hatade personer under ett par dagar.

    SvaraRadera