Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

torsdag 9 augusti 2012

Receptet på lycka


Många med mig har nog undrat över receptet på lycka. Igår fann jag det, på en skylt vid kassan i Edenbos Konditori i Östersund. Är ni beredda?

1 påse leenden
2 koppar dela med sig
0.90718474 kg positivitet
1/2 kopp gott humör
1 kopp självkänsla
2 skedar enkelhet
1 stänk av "goodwill"
4 droppar lättsamhet
och 1-paket av att älska livet

4 kommentarer:

  1. Spydde precis lite i munnen..

    SvaraRadera
  2. Det här var så sött att jag fick lov att göra ett inlägg om det!

    SvaraRadera
  3. Älskar exaktheten på positiviteten

    SvaraRadera
  4. 2 lbs = 1 kg enligt alla former av regler som jag känner till. Eventuellt 0,9 om man vill vara dryg. Och ja, jag inser att jag är dryg som påpekar det.

    SvaraRadera