Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 2 maj 2012

Läs inte detta blogginlägg!

När jag just släppt "Simons 120 dagar" blev min blogg betydligt tråkigare. Jag ville länka till alla intervjuer och recensioner och detta dominerade bloggen ett tag. Nu är jag i samma sists med min nya bok. Jag kommer att fortsätta skryta och länka, så det är bara att bita ihop.

Förklaringen till rubriken på detta blogginlägg är alltså:

1.Läs inte vidare om du är trött på en massa snack om min nya bok.

2. Jag fattar att en sån rubrik kommer att generera många besökare. Jag har läst "Made to stick".

Lite uppdateringar gällande "Död kompis" dårå.

Tack till Oskar Andersson som lyckades söka upp en stor scanning av "Don Pedro"-paketet. Har ni glömt vad jag babblar om så läs mer här.



Hanna Modigh Glansholm har intervjuat mig för Litterturmagazinet. Läs texten här. Samma hemsida skrev tidigare en recension. Detta är alltså en intervju.

Bloggen The last details skiver om "Död kompis". "Trots att tonen i Död Kompis är mer seriös, är Simon Gärdenfors unika humor och fantastiska bildspråk intakt" står det där. Läs mer här.

2 kommentarer:

  1. Såja..nu har ja läst död kompis och jag kan bara instämma i alla hyllningar.
    Jävligt bra! Sorglig o snygg!
    Rekomenderas varmt.
    Tack Simon!

    SvaraRadera