Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

fredag 18 maj 2012

Jag hälsade på min mormor igår


Min mormor bor i Malmö så jag passade på att besöka hennes lägenhet. Vi drack te och åt kakor. Vi kollade på gamla foton. Hon visade gamla priser och pokaler hon vunnit i bridge genom åren. Hon fick min nya bok.

Apropå min nya bok: Jenny Högström har recenserat "Död kompis" i Helsingborgs Dagblad.

"rak, intim och jävligt gripande, helt enkelt. [...] Kan det bli bättre?"

Läs mer här!

Glöm inte min spelning i Malmö ikväll. Läs mer här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar