Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 4 augusti 2011

Oj! Jag har en spelning imorgon.

Plötsligt har det gått mer än fyra dagar sen jag kom hem. Jag känner mig fortfarande helt förvirrad och skyller allt på jetlagen. Tittar på mitt schema och inser:

1. Jag spelar på Gula Villan i Haninge imorgon. Evenemanget heter Cosy Den 2011 och mer info finns här. Alla är välkomna och det kommer att bli roligt!

2. Pike och jag ska delta i tecknar-battlet Secret Wars på Way Out West i Göteborg på fredag nästa vecka. Mer info om detta kommer snart. Alla är välkomna och det kommer att bli roligt!

3. Veckan därpå backar jag upp Maja och Casandra, ä.k.s. Festa med killar! Jag rappar lite texter och eldar massorna på Ung08 i Kungsträdgården i Stockholm. Alla är välkomna och det kommer att bli roligt!

Mer info om tider och platser hittar ni överst på denna blogg, under rubriken "Aktuellt med Simon G".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar