Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 30 maj 2011

Tosia bonnada'n



Jag och Frej ska uppträda på Tosia Bonnadan i Ronneby den 8:e juli i sommar. Har aldrig varit där men jag älskar det där namnet. Jag tror vi kommer att passa in. När vi spelat på gatufesten i Sundsvall skrev lokaltidningen att vår show "påminner om en kommunal kickoff som spårat ur". Det är kanske den vackraste komplimang jag någonsin fått.

3 kommentarer:

  1. Rock'n'Roll, Tosia är endå en klassiker ;)

    SvaraRadera
  2. åh herre gud nu blev jag lycklig men kan kan snabbt bli olycklig beroende på hur ni spelar, alltså inne någonstans där det är åldersgräns? vet du någonting om det?

    SvaraRadera
  3. Vet inte mycket om det just nu.

    SvaraRadera