Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

söndag 15 maj 2011

Den anala fasen

Jag har hittills bara hittat ett av de nummer av tidningen Katten Nisse som jag letar efter. Jag var på Serieslussen med David Liljemark. Han tyckte att det var upprörande att jag inte budat in de Nisse-nummer jag saknar som finns på Tradera. Jag tänkte först kolla i diverse butiker för begagnade serietidningar. Kul sommarprojekt, kände jag. Senare på dagen berättade jag att jag sparat alla mina "att-göra-listor" sedan flera år tillbaka. Jag har nog mellan femtio och hundra listor sparade. David sken upp och sa att luckorna i min Nisse-samling var förlåtna.

P.S. Bara 3 dagar kvar att stödja Paco!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar