Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 7 juni 2010

Ett rop på hjälp


På fredag (den 11:e juni) ska jag medverka i P3:Populär igen. Jag fick ett mail om att vi ska diskutera "årens snackisar (...) Vi skulle vilja ha tre förslag på händelser eller företeelser som varit de mest minnesvärda eller tidstypiska den här våren. Det kan vara gamla styrelseämnen eller annat".

Är det någon av mina kära läsare som har något förslag? Observera att det ska ha med populärkultur att göra. Jag var utomlands en stor del av våren. Här är en bild av alla flingor som konsumerades i mitt hushåll under min amerikavistelse.

2 kommentarer:

  1. att petra mede var lite ärlig och sa att en av maud olofssons kännetecken var att hon sväljer när hon suger kuk.

    SvaraRadera
  2. I only know of the trashy side that happened:

    Svenska hollywoodfruar. They were EVERYWHERE including max hamburgare.

    SvaraRadera