Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 1 maj 2012

Rajtan Tajtan med barn


Jag snackade med min bror i telefon nyss och vi kom in på artisten Finn Zetterholm. Jag har ett vagt minne av att ha sett omslaget till skivan "Rajtan Tajtan" hemma hos en kompis när jag gick i högstadiet. Jag minns det som att det var ett foto på en fullvuxen man (Finn Zetterholm?) som satt med en massa barn i knät och så den stora rubriken "Rajtan Tajtan" ovanpå det. Jag försöker Googla fram en bild, men misslyckas. Kan det vara så att detta omslag mörkats på senare år för att det kan "missuppfattas" i dagens samhälle? Någon som har skivan eller kan hitta en bild?

I övrigt hyllas "Död kompis" på olika bloggar. Till exempel på efraimramsen.com

Boken ligger 1:a på Bokus serietopp för andra veckan i rad och nu har även Adlibris sänkt priset på boken till 119:- inkl. frakt. Jag lyckades ta mig in på deras topp 100-lista över mest sålda böcker alla kategorier förra veckan. Köp den och kolla på reklamfilmen här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar