Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 16 april 2011

Presenter!

Igår hälsade jag på den produktive serieskaparen och mångsysslaren David Liljemark. Här är en lista med ett selektivt urval av sakerna David gjort hittills.

Han hade varit i Amerika och hade med sig en hel del fantastiska presenter till mig. En underbar bok med grafik från flipperspel och en helt obegriplig hiphopskiva köpt på gatan. "u need SLEEP" stod det på plattan.

Hur är det nu man såna där hjärtan på internet? <3

3 kommentarer:

  1. "u need SLEEP" stod det änna på plattan. Kan det vara denne kis? Han (Bob Marley-lookaliken) nämnde ngt om Myspacesida. Och obs Brooklyn: http://www.myspace.com/uneedsleep

    SvaraRadera
  2. "u need" verkade vara ditklottrat i efterhand med spritpenna, men det kanske var tryckt.

    Jag kan inte höra någon låt på den länken du postade ovan. kan du?

    SvaraRadera