Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 7 oktober 2010

På besök i seriebutiken



Idag var jag på Staffars serier i Stockholm. Jag köpte AX - Top Shelfs nya samling med alternativmanga. Noterade att Seths tidning Palookaville transformerats till inbunden bok-tidning a la Acme novelty library. En av anledningarna till att jag valt att bo i Stockholm är att det finns några riktigt bra seriebutiker här. Staffars och Alvglans är mycket "välsorterade".

Tre saker är viktigt för mig när det gäller valet av stad att bo i.

* minst en bra seriebutik
* stort utbud av flipperspel
* brett utbud av restauranger med mat från olika delar av världen

Ovan ser ni förresten senaste numret av Galago. Det bästa numret på länge. Jag medverkar med två exklusiva sidor som handlar om min mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar