Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

söndag 19 januari 2014

Jag, 2008



Jag, 2008.

Idag bär det av till Sihanoukville. Första gången jag besökte Kambodja var i mars 2008. Jag minns det som en väldigt lycklig tid. Jag hade just fått ett mindre genombrott som serietecknare/underhållare och insåg att jag nog inte skulle behöva ta ett tråkigt jobb eller fuska till mig bidrag på ett bra tag. Jag skrev ett mail till min ex-flickvän som innehöll meningen "Livet börjar vid 30."

1 kommentar: