Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 28 november 2013

The Garden Force!

För länge sen sa min brorsa att han utomlands sett ett trädgårds-makeover-teveprogram som hette "Garden Force". När jag googlar detta, får jag intrycket om att det hela rörde sig om ett "missförstånd". Det fanns ett program som hette "Ground Force" som beskrivs som en "British garden makeover television series originally broadcast by the BBC between 1997 and 2005". Tror det var detta han såg.

Det finns dock ett "teveprogram" på Youtube som heter Garden-Force (hittas här), men det ser lite för "B" ut för att någonsin ha visats på riktig TV.



En del företag med liknande namn går också att hitta.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar