Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 13 november 2013

Jag rappar i Malmö nästa vecka!



Snart (fredagen den 22:a november) rappar jag i Malmö. Jag kör en solospelning med blandade låtar från Simon G, Las Palmas och Far & Son.

På samma evenemang uppträder även Joy, som jag aldrig förr sett rappa live. Ska bli jävligt skoj, gillar hennes låt President suite som finns på Soundcloud. Vi har snackat några gånger i Malmö. Hon är trevlig och har grillz.



Här är Facebook-eventet!


På Moriskan i Malmö

DJS: BESH ONE (Kärleksklubben, Cirkus, Svenska Södern)
EKA (Femtastic, M.E.S.S.)
ATTILA (House Of Hip Hop)
LIVE: JOY, JOSEPH LEE, FANTASTIC (3), SIMON G

SVENSKA SÖDERN DEL 4
FREDAGEN 22 NOVEMBER
23.00-03.00
20 År.
UNDER 20 LISTA: Maila under 20@moriskapeviljongen.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar