Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

onsdag 13 november 2013

Jag rappar i Malmö nästa vecka!



Snart (fredagen den 22:a november) rappar jag i Malmö. Jag kör en solospelning med blandade låtar från Simon G, Las Palmas och Far & Son.

På samma evenemang uppträder även Joy, som jag aldrig förr sett rappa live. Ska bli jävligt skoj, gillar hennes låt President suite som finns på Soundcloud. Vi har snackat några gånger i Malmö. Hon är trevlig och har grillz.



Här är Facebook-eventet!


På Moriskan i Malmö

DJS: BESH ONE (Kärleksklubben, Cirkus, Svenska Södern)
EKA (Femtastic, M.E.S.S.)
ATTILA (House Of Hip Hop)
LIVE: JOY, JOSEPH LEE, FANTASTIC (3), SIMON G

SVENSKA SÖDERN DEL 4
FREDAGEN 22 NOVEMBER
23.00-03.00
20 År.
UNDER 20 LISTA: Maila under 20@moriskapeviljongen.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar