Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 22 november 2013

"5 snabba" frågor från RAW Comedy



Fick svara på några frågor på www.rawcomedy.se

1. Om du var en maträtt, vilken skulle du vara?
– Jag hade velat klara mig hyfsat oskadd genom matspjälkningssystemet, så jag hade valt jordnötter och majs. Är det en maträtt?

2. Beskriv din första fylla med tre ord?
– Uh! Uh! Uh!

3. Hur ofta googlar du dig själv?
– Jag är lite osäker. Vänta, jag ska bara googla “Simon Gärdenfors” + “Googlar sig själv” för att ta reda på svaret *trycker ansiktet mot en kudde och fnittrar ohämmat*

4. Sämsta raggningsrepliken du använt?
– “Var inte så jävla konservativ nu, farsan.”

5. Om jag säger hotellrum, vad säger du då?
– Men vi känner ju inte varandra!

På lördag gör Simon sin debut på RAW-scenen tillsammans med Mårten Andersson (MC), Kristoffer Appelquist och Zinat Pirzadeh. Surfa in på ticnet.se för att säkra dina biljetter.

1 kommentar: