Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 20 oktober 2011

LIVE: SIMON GÄRDENFORS FRI ENTRÉ - 18 ÅR (LEG.) CLUB KING KONG @ SÖDRA BAR POP, INDIE OCH CALYPSO. ONSDAG 26 OKTOBER 2011 - KL. 20.00-01.00



1. Jag har blivit bokad till att rappa i nästa vecka.
2. Jag ska se hur mycket info som får plats i en rubrik.
3. Här är en länk till Facebook-evenemanget.
4. Jag behöver en ny högupplöst pressbild.
5. Staden det rör sig om är Stockholm.
6. Mer info kommer.

6 kommentarer:

  1. 7. Du borde komma till Norrköping och rappa litegranna.

    SvaraRadera
  2. 8. Jag säger som jag brukar: Övertala din lokala pizzeria till att boka in en spelning med mig så kommer jag.

    SvaraRadera
  3. @ Simon G :lokala pizzeria? ha ha ha, surely you can do better than that. If you are gonna do "elda med papper", (its still my favourite) I will be there.

    SvaraRadera
  4. Jag är osäker på om...

    1. jag hinner repa in "Elda med papper". Måste lämna boken till tryck snart.

    2. den funkar live i en klubbmiljö.

    SvaraRadera
  5. 9. Pizzeriorna tar säkerligen emot dig med både jubel och ballonger, samt lite skink-och champinjonkonfetti. Dock ser jag dig hellre uppträda på ett ställe som inte luktar av sur vitlökssås och pizzadeg, och som har en yta som överskrider 20 kvadratmeter. Exempelvis skulle stadens dekadenta svartklubb i hamnen kunna vara ett lämpligt alternativ. Det hade varit sisådär asfett, för att gå rakt på sak. Nä, men allvarligt talat, Uno borde kunna fixa så att du kan uppträda i stan någon gång inom kort. Efterfrågan är nog veterligen rätt så stor.

    SvaraRadera