Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

lördag 29 oktober 2011

Bästa kinamaten i Stockholm

Igår var jag med ett gäng och åt på restaurangen Lao Wai. En av mina favoritrestauranger. Här kommer min spontana topp-5-lista över kinesiska ställen i Stockholm.

1. Lao Wai
Vegetarisk mat. Bara testa det. Det är sjukt gott.
2. Fang Yuan Shi Wu
Stans bästa dumplings. Roligaste ägaren. 70 spänn för 17 dumplings.
3. China!
Hög kvalitet och udda rätter. Testa "hemlagad tofu".
4. Ho's
Bra "äkta" kinesisk meny.
5. Peony
Helt OK, men lever verkligen inte upp till hypen. Betydligt sämre än alla ovanstående.

2 kommentarer:

  1. But the question is, which one gives you more "CRS" or have you been cured?

    SvaraRadera
  2. Ho's har gett mig mest CRS. Även China! men det var innan dom flyttade och då hette dom Dragon house.

    SvaraRadera