Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 15 juni 2011

Rappin' on da radio

Det blev lite för lite ny hiphop för mig där ett tag. Jag brukade lyssna på P3:Hiphop och "hänga med" lite i vad som släpptes. När jag var riktigt trött på mina gamla låtar kunde jag lyssna på webkanalen P3 Street, där jag också upptäckte en del nya favoriter då och då. Sen var ju Spotify en bra källa till rapping också. Vad hände sen? I år lades både P3:Hip hop och P3 Street ner och Spotify begränsade ihjäl sin gratisversion.

Jag tvingades helt enkelt att börja använda Grooveshark. Funkar lite som Spotify och har dessutom en sorts radio som man kan ställa in på "rap". Den gått varm på sistone, och jag matas med en hyfsat bra blandning av gamla och nya låtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar