Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 14 juni 2011

Prisbelönt serie


Idag fick jag nya Rocky Magasin i brevlådan. 14 sidor ur min kommande bok finns med i nummer 4/2011. På utsidan står det "SIMON GÄRDENFORS - Prisbelönt serie". Jag tänkte först att jag vunnit något pris, men när jag skummade igenom tidningen hittade jag ingenting om det. Jag antar att någon på Rocky-redaktionen tagit ut segern i förskott å mina vägnar. "The 120 Days of Simon" blev utsedd till "Best non fiction comic 2010" av MTV Splashpage, men det gällde ju en tidigare bok. Annars har jag inte blivit belönad med något pris. "Lura mig!" blev nominerad till en Urhunden® 2006, i övrigt har seriexperterna "sovit". Vakna Sture Hegerfors! Vakna!

2 kommentarer: