Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 3 juni 2011

Kollo och fåfänga

Nu drar jag iväg på Lång-Kalles "sommarkollo för vuxna" i tre dagar. jag ska ha en liten rapp-show och umgås med ett gäng kompisar. Jag tar inte ens med min dator. Testade för första gången att låsa vissa inställningar på min Facebook-sida över helgen.

Min fåfänga krockar nämligen lite med den där funktionen som gör det möjligt för folk att tagga bilder av mig som alla kan se. Vanligtvis ser jag avtaggning som tandborstning, en hygienrutin jag genomgår varje morgon för att ge ett fräscht intryck gentemot min omvärld. Jag plockar alltså bort de bilder där jag inte tycker att ser tillräckligt snygg ut. Detta är dock en balanskonst. Jag har låtit 225 bilder passera, och alla kanske inte framställer mig helt och hållet från min bästa sida. Detta är för att folk inte ska bli alltför besvikna när dom ser mig i verkligheten. Jag eftersträvar realism, om än något vässad.

1 kommentar:

  1. "gör inte alla detta?" kände jag när jag läste. Man tar bort de värsta bilderna men låter några halvfula stanna för att som du skrev, inte göra omvärlden alltför besviken. Haha!

    SvaraRadera